CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, October 19, 2009

Pelbagai Rasa...

uih...lama giler xbersentuhh blog ni..dari raya lagi...ntah la x tau knapa mood nak mncoret x mari la...duk hop blog kekawan je..tgl jejak pon x....raya best ngan qaseh...qaseh dah ok kalau ngan org lain ..x la mnangis tgk org..qaseh dah 8 bulan lebih..dah pandai buat mcm2.bahagia sgt tgk qaseh dah bsar........berat pon dah 8.1kg.....

tp yg buat aku sedih....kami skeluarga menerima berita yg sgt2 la sedih...mak aku di sahkan kena cancer...sedih..pilu...x tau cmner nak citer perasaan aku...yg aku tau aku terlalu sedih dgn berita ni...tp aaku tau..aku kena kuat utk bagi semangat utk mak aku..aku harap aku kuat....ni mak aku masuk osital....nak buat ct scan ngan ambik sampel tisu...smoga Allah memberi ketabahan dan kekuatan utk kami hadapai smua ni....

3 comments:

Izan said...

so sorry to hear that....
sabar dengan dugaan tuhan. yang penting kita cuba sedaya upaya untuk berubat

Cheedah said...

Setiap org ada bahagian msg2 achik...
mungkin harini tuhan duga kot situ...insyaAllah...satu hari akan ada bahagia lain yang menanti

anemachey said...

tq izan n cheedah...doakan kami tabah erk...