CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, October 30, 2009

Mak Dah Masuk Wad...

hari ni mak ako dah start masuk wad kat hospital alor star...4hb nov ni mak aku akan mnjalani major operation....aku harap smuanya selamat...mak akonya cancer doc ckp boleh diselamtkan dengan pembedahan...harap pasni x der la sel cancer lagi..hati aku skrang ni x keruan....


ni masa mak aku baru kuar bilik operation 20hb ari tu.....prosedur ambik sampel tisu...smoga mak diberi kekuatan utk hadapi dugaan ni...

7 comments:

el said...

sabor je lah pic ko peluk tiang tu..hehehe

mak ko cancer ape?
semoga mak kau sembuh dr segala pyakit ok
jaga mak elok eh..hehehe

anemachey said...

el bukan aku la tu..adik aku...mak aku cancer rahim..tq erk...

Eliss said...

moga selamat semuanya..amin...

anemachey said...

ellis-terima kasih...

Ibu Ayra said...

achik, semoga mak achik selamat menjalani operation tu... dan harap2 sel kanser tu akan terus lenyap lepas operation tu...bykkan berdoa...

anemachey said...

Kak ros-tq kak ros..harap cmtu laa

Unknown said...

Mga nenek Qaseh sembuh spt biasa yea..
Sdh dgar Yang..
Byk bersabar yea Yang..
Mga kuat n tabah mnghadapi segalanya..
Take care