CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, May 19, 2009

@ 3 months…

dah lama nak buat entri ni..tp tu la...bila roh malas melanda..susah..qaseh dah 3 bulan lebih...kjap je aku rasa..baru je rasa dia baby dlm pantang...la ni dah mcm22 prangai dia....

Milestones @3 months

-qaseh mmg sorang yg sangat peramah..suka sgt sembang2 tp ngan bahasa dia la..sembang2 pastu senyum..pastu gelak mengekek..then suara makin kasar dan akhirnya akan melalak...hehehehe

-Suka sgt senyum..senyuman ni la membuatkan aku slalu rindu-rinduan time aku keje...tp sayang mama slalu x capture time dia senyum..bila mama ready ngan camera..x mo lak senyum...

Minum susu still 3 oz 2 jam skali..kalau byk muak ooosuka main2 kalau minum susu..tolak22 ngan lidah..bila tarik botol susu dia marah ooo...



-dah boleh ngiring....tp lum leh nerap lg...tp qaseh rajin practise...bontot dia cm berat lagi...x larat nak push...chayok22..usaha lagi sayang!!!



-tgn qaseh always duk dalam mulut...di dah x mo pacifier...duk buh jari je dalam mulut...kadang2 qaseh jolok sampai nk tmuntah....



-sgt la suka mandi...tp air suam laa...kalau sejuk melalak laa..mama x sabar nk bwk qaseh pi swim...

-qaseh dah kenal mama ngan ayah..opah jugak..ye la hari22 duk ngan opah...suka kalau mama peluk dia...

-paling best...qaseh x suka meragam..tido pon senang...senang mama ngan ayah nk jaga..mama n ayah sayang sgt kat qaseh...

4 comments:

syuhaira mohd zin said...

acik..bwkla qaseh naik kapal terbang jalan mai cni..geramnye aku dgn dia...slm syg utk qaseh dr auntie ira n uncle kril k.

Unknown said...

So sweeet ur Qaseh..
Tgu bsar ckit t leh jd lwn gaduh cm Qaseh sya hehe..

achik said...

ira-doa la rezeki aku murah..insyaallah aku akan ke sana..masa tu hang leh cubit pipi qaseh...

Mama qaseh-x sabar nak tguu leh jd lwn gaduh...hehehe

el said...

hehehe...anak aku pun..kalo bg susu tu kdg2 tu xmo..org sumbat gak..leh dia leleh jer balik susu tu kuar..hehehe..

qaseh gebuss eh